In de stemming komen voor kerst? Kom op dan op zondagmiddag 18 december om 12.00 uur naar de Gehoorzaal in Den Dolder en luister naar de mooiste kerstmuziek tijdens het gezellige kerstconcert ‘Petit Noël’. Een concert voor iedereen.

De donkere dagen voor kerst breken weer aan. Dat betekent kaarsjes aan en lekker luisteren naar muziek waarmee je echt in de stemming komt. Muziek die je op een verrassende manier met nieuwe oren laat luisteren naar een eeuwenoud verhaal. En dat hoor je tijdens het intieme kerstconcert ‘Petit Noël’. Luister naar lieve wiegeliedjes, maar ook weemoedige of juist feestelijke muziek. Je hoort kerstmuziek uit verschillende landen en van meerdere componisten. Oude muziek, maar ook een spetterend Argentijns kerstlied: kerst heeft heel veel vormen.

Sopraan Henriette Feith, harpiste Judith Jamin en fluitiste Francien Post spelen met flair muziek uit de hele wereld. Zijn je oren nog niet zo gewend aan klassieke muziek? Judith, Francien en Henriette vertellen je tijdens het concert meer over de muziek en de componisten. Na afloop kun je nog even gezellig napraten en genieten van een kop warme chocomelk, koffie of thee en wat lekkers. Want kerst is ook gezellig samenzijn.

Meer informatie en kaartverkoop: https://toevenopdehoeve.nl/